O mnie.

Dzień dobry,

Nazywam się Katarzyna Kruczyńska jestem malarką i psychoterapeutką. 
Tworzę od wielu lat - na ten moment od około 19 lat. Swoje początki widzę wiadomo, że już w dzieciństwie, ale mój własny, świadomy styl zaczął formować się w okresie tzw. młodej dorosłości, czyli w okresie studiów (mgr filozofii). Od tamtego czasu przeszłam wiele dróg twórczych i rozwoju własnego i edukacji w zakresie psychoterapii.
Dzis przychodzę do Was z obrazami, do których dojrzałam po bardzo głębokiej pracy nad sobą. 
Serie prac z cyklu "Drzewa życia" i "Budzenie świadomości" są wynikiem rozumienia i empatii wobec tego co tu i teraz i ważnych wartości w życiu.
Staram się przekazywać przez swoje obrazy nie tylko kolory, kształty ale także ważny przekaz dotyczący kontaktu ze swoimi uczuciami, energię, i inspirację.

Komentarze